Monday, January 29, 2007

Koen Van Bockstal aan hoofd van Oxfam

Koen Van Bockstal is vanaf volgende week gedelegeerd bestuurder van Oxfam Wereldwinkels en Oxfam Fairtrade. Van Bockstal, een Gentenaar, komt uit de muziekindustrie. Vorig jaar was Koen Van Bockstal nog even zakelijk leider van het Filmfestival. Daarvoor werkte hij meer dan vijftien jaar in de muziekindustrie bij onder meer MCA, Sony Music en Sony BMG. ,,Ik ben indertijd in de muziekbusiness gestapt omdat dat mijn grote passie was'', zegt Van Bockstal. ,,Maar tegelijk was ik altijd zeer geëngageerd. Ik was de voorbije jaren vaak verontwaardigd wanneer ik mijn krant las. Nu vond ik de tijd rijp om de kennis en ervaring die ik als manager heb opgebouwd te gebruiken en die verontwaardiging om te zetten in iets positiefs.''
Lees meer in Het Volk

Aangezien de VLD Gentbrugge de actualiteit op de voet volgt, lees ook dit artikel:
Archief

No comments: