Wednesday, February 04, 2009

Simpel: AA Gent verhuist in 2010'

'Ik blijf erbij dat AA Gent in juli 2010 in zijn nieuw stadion speelt. Onze stewards zullen er desnoods over waken dat ambulances ongestoord in en uit het UZ kunnen rijden.' Ondanks alle hinderpalen, staat voorzitter Ivan De Witte erop dat de nieuwe Gentse voetbaltempel tijdig opent. De Buffalo's zitten in een sportieve spiraal naar omhoog. De voorzitter glundert. 'Goede resultaten en supporters die weten dat we aan een project werken en dat we onze beste spelers niet verkochten.'

Vraag blijft of AA Gent in 2010 in het Arteveldestadion speelt.

Ivan De Witte: 'Het stadion komt er en ik blijf bij 1 juli 2010 als streefdatum. Dat wil iedereen toch? De projectontwikkelaars deden al hard hun best, wij als club willen groeien en Stad Gent deed al gigantische inspanningen. Na mijn nieuwjaarsspeech leek het alsof ik burgemeester Termont mogelijke vertragingen verweet. Laat me dat rechtzetten. De stad stelde grond ter beschikking, hielp ons bij de vergunningen, bemiddelde waar nodig... Zonder de drijvende kracht van de burgemeester stonden we niet waar we nu staan.'


Lees meer in Het Nieuwsblad


Lees ook het artikel op deze site
Lees ook het artikel op deze site

No comments: