Monday, August 23, 2010

Dit smaakt naar meer

Na afloop van de uitverkochte concertreeks van Leonard Cohen is iedereen het er unaniem over eens: het Sint-Pietersplein biedt een schitterend en uniek decor voor optredens. 'Ik ben zeker vragende partij om hier nog meer concerten te organiseren', aldus Pascal Van De Velde van Greenhouse Talents.

24.000 bezoekers genoten afgelopen weekend van de muziek van de Canadese bard Leonard Cohen. Ook schepen van Feestelijkheden Lieven De Caluwe was telkens van de partij. 'Ik ben een grote fan', zegt hij, 'en wou deze kans niet laten liggen. Daarnaast was ik ook een beetje van dienst en heb ik verschillende gasten, zoals minister-president Kris Peeters en Vlaams minister Geert Bourgeois ontvangen. Ik heb altijd geloofd dat het Sint-Pietersplein potentieel heeft voor dit soort concerten en ik ben tevreden dat we dit nu ook bewezen hebben.'

Lees meer in Het Nieuwsblad

No comments: