Monday, June 21, 2010

AA Gent stelt Francky Dury voor

'We zijn heel fier dat we met Francky Dury in zee kunnen gaan', zei voorzitter Ivan De Witte van AA Gent bij de persvoorstelling van haar nieuwe trainer. 'Vorig seizoen hebben we een schitterend resultaat neergezet met de club, maar het verleden is het verleden en we moeten nu naar de toekomst kijken.

De Witte prees het vakmanschap en de gedrevenheid van Dury. 'Ik kijk uit naar de samenwerking met Francky. Toen ik met hem gesprekken voerde over zijn komst naar de club heb ik hem op een gegeven moment de vraag gesteld: 'We zijn klaar voor Dury, maar ben jij ook klaar om Zulte Waregem te verlaten? Waarop hij gelukkig positief reageerde.'

'Ik denk dat de vraag om AA Gent te trainen op een ideaal moment in mijn carrière kwam, zei Dury. 'Ik dank AA Gent dan ook voor deze kans die ik met beide handen grijp. Ik was ook klaar om die stap te zetten. Gent is een ploeg met een enorm drive die afgelopen seizoen een schitterend resultaat heeft neergezet.'

Lees meer in Het Nieuwsblad

No comments: